Debuten på Clubhouse er unnagjort - Whydentify Norge
2400
post-template-default,single,single-post,postid-2400,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Debuten på Clubhouse er unnagjort

I dag har vi unnagjort debuten på Clubhouse, i Employer Branding Lunsjprat sammen med Carl Erik i C-Video og Kristoffer i Gobi. Overveldende mange fant frem til denne seansen der vi snakket løst og fast om faget og hva som skal til for å styrke HRs posisjon i blant annet budsjettforhandlinger.

Clubhouse er et interessant format, selv om det naturligvis er verdt å merke seg bekymringer rundt personvern. Det til side, så gir det muligheten til å ha formelle og uformelle samtaler med folk du ellers ikke ville truffet – især i en situasjon der konferanser er fraværende.