Effekten av employer branding - Whydentify Norge
2460
post-template-default,single,single-post,postid-2460,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Effekten av employer branding

Vil du dokumentere den forretningsmessige effekten av employer branding? Vil du vise hvor lønnsomt det er å investere penger i å redusere turnover eller få tak i bedre kandidater, og det raskere?

Dagens Næringsliv, Talentech og Whydentify har nå laget en rapport med fem forretningsmessige KPIer som gir deg innsikt i hvordan du kan regne på verdien av employer branding. Alle vet intuitivt at det er gunstig å investere i mennesker – mange virksomheters viktigste ressurs – men det er ikke alle som har hatt verktøyet for å regne på hvor gunstig det er i kroner og øre.

Med denne rapporten får du verktøyene du trenger. Du kan laste den ned på denne siden, ev gjennom skjemaet til høyre.