Middag smaker best hjemme, eller hva? - Whydentify Norge
2924
post-template-default,single,single-post,postid-2924,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Middag smaker best hjemme, eller hva?

Vi har nettopp lansert en ny kampanje for Experis som skal styrke deres employer brand og attraktivitet overfor målgruppen av konsulenter.

Balanse mellom jobb og fritid er nøkkelen i budskapet, tatt ut gjennom tre ulike motiver. Der mange arbeidsgivere i praksis tilrettelegger for at man kan jobbe stadig flere steder, og dermed mer, ønsker Experis snarere at ansatte skal ha et godt liv på privaten. Med et rikt privatliv blir man en usedvanlig mye bedre konsulent.

Mer vekt på kvalitet enn kvantitet, med andre ord. Bildene i denne kampanjen er tatt av Han Rune, som vi også har brukt på prosjekter for Bærum kommune og Reitan Servicehandel.