Annonsen via Candarine

Det er ikke alltid like lett å finne teknologer, men Fremtind lykkes. 

Nøkkelen til å få tak i dyktige IT-hoder er å formidle en bransje i rivende utvikling, en spennende stack og flinke folk, dessuten å finne gode kanaler for å nå ut til målgruppen.

For Fremtind lagde vi en film basert på en ny mal, med filmklipp de hadde tilgjengelig. Med det sparte vi kunden for mye tid og penger – to ting man ikke har ubegrenset av i en stillingskampanje.

Annonsering
Filmen ble distribuert i Facebook/Instagram, LinkedIn, Snapchat og programmatisk annonsering med streaming av filmen via «video in banner». I tillegg brukte vi en tjeneste som heter Candarine, som når frem i diskusjonsfora som Twitter-tråder og grupper på Reddit.

Resultat
Vi fikk over en halv million visninger via de tradisjonelle kanalene, i tillegg til 583 413 visninger gjennom Candarine. Totalt antall klikk var på 3 373, hvorav 628 kom fra nettverkstjenesten Candarine. Den beste klikkraten var på Snapchat, med 1,5 %, med LinkedIn like bak med 1,13 %.

 

Filmen der vi utviklet en ny mal for Fremtind

Ta en prat?

Er du nysgjerrig på hvem vi er, hva vi gjør eller hvordan vi kan hjelpe deg?
Kanskje vil du bare ta en uformell prat over en kaffe? Du er velkommen til å ta kontakt. Send oss en melding, så hører du fra oss.